Ժամանակահատված` սեպտեմբերի 1-30
Վայրը` Արևմտյան դպրոց-պարտեզ
Մասնակիցներ՝ Նախակրթարանի սաներ, ծնողներ, դաստիարակններ
Նպատակը՝ Զարգացնել ընկերասիրություն,միմյանց օգնելու,զիջելու կարողություն, խմբային խաղերի կլազմակերպում,լացի հաղթահարու
Խնդիրներ՝ Պարտեզի միջավայրի ներգրավում
- Ծնող-երեխա-դաստիարակ համագործակցում
- Երեխա-դաստիարակ համագործակցում
- Հասակակիցների հետ շփում
Անհրաժեշտ իրեր
Անվտանգ զարգացնող խաղալիքներ
Ընթացքը՝
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի 2-4 տարկանների մուտք նախակրթարան: Երեխաներն իրենց հետ բերում են նոր խաղալիքներ: Նոր ընդունված, արձակուրդից վերադարձած տարատարիք երեխաներ: Ինչպե՞ս կազմակերպել, որ սեպտեմբերյան առաջիկա օրերը երեխաները լաց չլինեն, սիրով գան պարտեզ: Ոգևորել է պետք` թե’ ծնողին, թե’ երեխային:
Այո, դաստիարակը չի ուզում, որ իր խմբում երեխան լացի և նախօրոք նախապատրաստական առողջ քննարկում է ունենում ծնողի հետ: Եվ եթե մայրիկը հոգեբանորեն պատրաստ է, ուզում է, որ երեխան պարտեզ գնա , երեխան ավելի արագ է հարմարվում իր խմբին, ընկերներին:
Ինչո՞վ են սիրում խաղալ 2-5 տարեկանները :
Մեծամասնությունը կպատասխանի` խաղալիքներով:
Իսկ եթե ասենք.
— Գնանք խանութ և քեզ համար խաղալիք գնենք, որ տանես պարտեզում խաղաս:
Ահա և նոր ծրագիր … «Իմ նոր խաղալիքը» նախագիծը նախակրթարանում:
Յուրաքանչյուր երեխա իր հետ բերում է մի խաղալիք:
Նախօրոք մայրիկի հետ գնում է գնումների, ինքն է ընտրում իր խաղալիքը:
Սեպտեմբերի մեկին խմբում տիրում է խաղաղ, հանգիստ մթնոլորտ: Երեխաները խաղում են իրենց խաղալիքներով: